Kalite ve Hizmet Anlayışımız




































































































































































Satış Sonrası Hizmetlerimiz


1.Cihaz onarım ve yenileme : Garanti kapsamı dahilindeki CID Easy® Caller ID cihazlarının onarılması ve/veya onarılmayacak durumdaki cihazların yenileri ile değiştirilmesi ve garanti kapsamı dışındaki cihazların tamir ve bakımı hizmetleri. (a)


2.Program kurulumu ve lisanslama : Programların bilgisayarınıza kurulumu ve lisanslanması işlemleri. (b,f)


3.Telefon ve mail desteği: Kullanımla ilgili sorularınıza mail ve telefon yoluyla cevap/destek verilmesi. (b)


4.Uzak masaüstü bağlantı desteği: Telefon ve mail yolu ile bilgi vererek sorunların giderilemeyeceği durumlarda (yazılımlara doğrudan müdehalenin gerekli olduğu durumlarda) internet üzerinden uzak masa üstü bağlatısı ile program desteğinin sağlanması hizmeti. (b)


5.Veri tabanı bakım, onarım ve kurtarma : Bilgisayar ve disk arızası sebebiyle bozulmuş veri tabanlarının -teknik imkanlar ölçüsünde- kurtarılması hizmeti. (b,c)


6.Yazılım hatası giderme : Programların mantık ve semantik hatalarının giderilmesi. (a,b,d)


7.Yazılım güncelleme : Programın yeni versiyonlarının temini ve müşteri kaydındaki eski verilerle uyumluluğun sağlanması. (a,b,e)



Açıklamalar :

(a) Satışını yaptığımız CID Easy® çağrı tanımlama cihazları ve bu cihazlarla kullanılmak üzere tasarladığımız tüm yazılım ürünleri (bilgisayar programları), tasarım ve imalat hatalarına karşı, satış tarihinden itibaren 24 ay süre ile garanti kapsamı altındadır.


(b) Söz konusu hizmetler ücretsiz yazılımlar da dahil olmak üzere tüm yazılım ürünlerini kapsar.


(c) Müşterinin bilgisayarında çalışan programlarda veri tabanının yedeklenmesi ve verilerin güvenliğinin sağlanmasından müşteri sorumludur. Söz konusu hizmet kullanıcının elinde veri tabanı yedeğinin bulunmadığı durumlarda, arızalanmış veri tabanının teknik imkanlar ölçüsünde kurtarılmaya çalışılması hizmetidir.


(d) Yazılım ürünlerimiz sürekli olarak güncellenmekte ve hata denetimleri yapılmaktadır. Söz konusu hizmet müşteri tarafından bulunan ve deklare edilen yazılım hatasının koşulsuz giderilmesi garantisidir. Hata giderme "yazılıma ilave ve geliştirme yapılması" taleplerini kapsamaz. Ancak ilave ve geliştirme talepleri teknik imkanlar çerçevesinde "öneri" olarak değerlendirilir.


(e) Söz konusu hizmet müşterilerimizin, yazılımların yeni versiyonlarına geçişlerini sağlamak amacıyla, yazılım ürünlerinin -sınanmış- en son versiyonlarının sitemiz üzerinde bulundurulması hizmetidir. Yeni versiyon yazılımın kurulması ve veri tabanlarının aktarılması müşteri sorumluluğundadır. Yeni versiyon program geliştirilmesi sırasında müşteri elinde bulunan verilerle uyumluluğu sürekli göz önünde bulundurulur. Ancak bu durumda ortaya çıkabilecek uyumluluk sorunları "yazılım hatasının giderilmesi" kapsamında değerlendirilir.


(f) Söz konusu hizmetler, (sorunun tekrarının sebebi müşteri bilgisayarına ve çalışma tarzına bağlı sorunlar olduğu için) sadece bir sefere mahsus olmak üzere ücretsiz verilir.