Dağıtım ve Teslimat Ağı Yönetim Çözümleri

MyOrders Saha Satış ve Dağıtım Ağı Yönetim Çözümleri.











 

MayCalls/MyOrders logo

MyOrders-Online

Saha Satış, Dağıtım ve Teslimat Ağı Yönetim Çözümleri


MyOrders, dağıtım ve teslimat ağı yönetim çözümü, sahadaki personelinizi, araçlarınızı, şubelerinizi ve imalathanelerinizi, birbirine bağlayan On-line Sipariş ve Teslimat Ağı yönetim çözümüdür.

Nasıl Çalışır ? : Kolay Sipariş Takibi ® sisteminin bir parçasıdır. Kolay Sipariş Takibi programı içinde oluşan her siparişiniz, programın yönlendirme araçları ile, müşterinin bulunduğu bölgedeki elemanınıza veya aracınıza otomatik olarak gönderilir. Elemanınız sipariş teslim ettiğinde ise kaydettiği sipariş detayı (teslim edilen ürünler), teslim edildi veya iptal edildi bilgisi ile tahsilat bilgisi otomatik olarak merkez bilgisayarınıza döner.

Nasıl bir altyapı gerektirir ? : Merkez bilgisayarlar için ortalama hıza sahip bir Internet bağlantısı yeterlidir. Kolay Sipariş Takibi üzerinde bulunan mycalls servisi kullanıcı adı ve şifre tanımlanarak kolayca başlatılabilir.

Saha uygulaması ise tüm Android cihazlar ile uyumludur. Android Tablet ve telefon ile kullanılabilir. İlgili Android uygulamasını aşağıdan (download linkinden) veya Google Play Store'dan indirebilirsiniz.



easy router















MyOrders Yönetim ve İzleme Modülü



easy router easy router easy router
Giriş Ekranı Sipariş Listesi Sipariş Detayı
     
easy router easy router easy router
Teslimat / Tahsilat Harita Navigasyon
     
easy router easy router easy router
Yazdırma Yeni Sipariş Bildirimi Açılış


MyOrders ile siparişlerinizi elemanlarınıza on-line yönlendirin